На цьому тижні в мне було не 10 уроків, а аж 16.
Ще в понеділок (мій метод. день) я заміняла директора по 2 уроки в 10А та 10Б класах.
- працювати з зовсім незнайомими дітьми;
- викладати не знайому тему (бо в школі ми проходили інші твори цих авторів, та й в університеті, здається, теж)
- без підручників (в кожному класі різні підручники та христоматії);
- та ще й треба було дати дітям одразу по 2 теми за урок (в них на минулому тижні теж не було літератури).
Готувалася всі вихідні, дивилася уроки декого з наших дівчат + скачала 2 книги для вчителя + подивилася інші уроки в інтернеті.
В результаті маємо 2 плани-конспекти + 1 презентація.
Спочатку я попрацювала з 10А класом 2 уроки. Клас маленький, поведінка була ідеальна,
оцінки отримали абсолютно всі.
А потім такі ж уроки давала в 10Б. Там клас був вже більший, але й активність краща. Та ще й, після практики на 10А, я була більш впевненою.
оцінки отримали абсолютно всі.
А потім такі ж уроки давала в 10Б. Там клас був вже більший, але й активність краща. Та ще й, після практики на 10А, я була більш впевненою.
Отже, незважаючи на труднощі, мені сподобалося працювати в цих класах. Учні вже дорослі, розуміють що можна, а чого не можна робити на уроці.
Немає коментарів:
Дописати коментар